Založ si blog

takí sme boli

 
Kňažko: Vaše aristokratické sídlo, ste paňi Majda, opusťila pred XXL rokmi a odvtedi sťe vraj, stále nenašla adekvátnu náhradu.
 
Paveleková: Sťahovaňie sa stalo mojim koňíčkom. Všetci známi hovoria, že bi radšej vihoreli ako sa presťahovaľi, ja teda určiťe ňie. Pred sťahovaňím, všetki veci pekňe pobalím do kartónovích škatúľ. Najlepšie na to, sú krabice od banánov. Sú pevné, tie naozaj veľa vidržia. Pred posledním sťahovaňím, sme s manželom dva mesiace ňejedli ňič iné, iba banáni.
 
Kňažko: Ako sa Vám paňi Majda hrá, po 10-ťich rokoch v muzikáli Mňíški?
 
Paveleková: Je to ten najlepší kus v akom som kedi účinkovala. Na konci predstaveňia som úplňe spoťená. Dve hoďini na pódiu behám, tancujem a skáčem, schudla som už 22 kilogramov. Ešťe pár rokov strávim v habiťe matki predstavenej a môžem robiť zase baletku, ako keď som v ďivadle začínala.
 
Kňažko: Sťe známa svojim dobrím vzťahom k ľuďom ale aj k zvieratkám.
 
Paveleková: Najradšej mám psíkov. V časoch keď som baleťila a vážila 46 kíl, ľuďia v mesťe ma môhli vídať na prechádzke s pudlíkom Petinkou. Na našom poslednom dome v jednej ďeďinke pri Braťislave, sme mali stredoázijského ovčiaka – zabíjača medveďov – Belisu. Vážila viacej ako ja.
 
Kňažko: Držíťe sa teda známej zásadi, že pes a jeho majiťeľ, bi mali biť spolu v harmónii, trochu bi sa mali podobať. Keď ste ale choďila na prechádzku s Belisou, to vám asi ľuďia museli vždi utvoriť koridor.

 
 

YouTube Direkt
 
 
Tento šansón v podaňí Milana Kňažka, mám veľmi rád, stále si ho púšťam. Platňa je už teda trochu zodratá:


YouTube Direkt
 
predchádzajúci článok ………. nasledujúci

Patty Pravo – ak ťa stratím, P. P. Arnold – nastal ten čas

25.12.2023

patty pravo zdroj obr. Na začiatku apríla 1948 sa v Taliansku narodilo dievčatko so zelenými očkami. Nicolettka Strambelli. Neviem prečo ale vyrastala u starých rodičov. V Benátkach. Počul som, že to vraj bola veľmi chudobná rodina. Zrejme tam bývali v nejakom starom, vlhkom dome. Na konzervatóriu Nicoletta 4 roky hrala na klavír a učila sa dirigovať orchester. Keď mala [...]

Vojdi do môjho srdca, Pola Raksa, Ukrajina má talent, Tmavá noc, Slot, Syn bolesti

08.05.2023

vojdi do môjho srdca Pred štyridsiatimi rokmi naša štátna televízia natáčala videoklipy (teraz už nie). Boli vysielané raz za týždeň v programe Triangel. Páčila sa mi hlavne Marcela Březinová. Tá pesnička je tiež veľmi pekná, objavná a moderná. OK Band – „Říkáš, že jsme si souzeni“ (1984) _____ Pola Raksa Herečka [...]

Husičky a Veronika. Kristínky. Daneliya. Barbara. Peter a víly

28.04.2023

Veronika Rabada – Husičky _____ chrystyna solovij Kristínka spieva praobyčajné Lemko-Rusínske ľudovky, pritom ale celá horí. To mladé dievča spieva rukami, nohami, celým svojim ukrajinským telom a celou svojou širokou ukrajinskou dušou. Mystickým výrazom a zanietením dostáva do tranzu aj plne vypredané štadióny. „Христина [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Viliam Kusi

satira, básňički, kresbički, pesňički (píšem kusou slovenčinou)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 265
Celková čítanosť: 979053x
Priemerná čítanosť článkov: 3695x

Autor blogu