V parlamentnom bufete sa vždy nespieva

12. apríla 2010, Viliam Kusi, V PARLAMENTNOM BUFETE

 
 V parlamentnom bufete odznie nejeden súkromný rozhovor ale aj klebeta.
 

pán Slota: absl150 Anička dušička kde si bola, keď tá tuhá zima bola?

pani Belousovová: aeloru150 Ja som len hrabala, teba som čakala.

pán Slota: Cez vatry som lietal a valaškou krútil, pálenku popíjal, čistú vodu mútil.

pani Belousovová: Škoda lásky ktorú som ti dala, škoda sĺz ktoré som vyplakala.

pán Csáky: acsak200 ( zase ohovára ) Poznal som dievča, nemalo kekeša, slúžilo 3 roky na pendev široký!

pán Dzurinda: abdz150 ( tiež sa pridá ) Nazdalo sa preto zato, že bude mať striebro zlato. Že bude mať nové duchny, no tie jej kolienka na holú zem buchli.

Pál Csáky: A ten veľký beťár Slota, vykrikuje spoza plota!

pán Bugár: abuga150 ( v tomto je zajedno s Csákym ) Nezoderie topánku, všade chodí na tanku.

pán Dzurinda: Pije, pije, z tej koľaje vtáča!

pán Duray: abd150 ( nacvičuje nejakú tanečnú choreografiu ) Ta vypimo, račej budem v hrobe ležati, koť ma nemá kto milovati.

pani Belousovová: ( už má kontakty s iným ) Na dvore si milý pozor daj, na okienko tíško zaťukaj.

pán Bugár Béla: ( zakladá ďalšiu koalíciu ) Slovákom kamarát, Slovenky mám rád. Anička dušička nemkašli, aby ma pri tebe nemnašli!
 
………………………………………………………………………………………………..
 
Bohužiaľ, pán poslanec Duray si zase, hneď ako vyšiel z parlamentného bufetu, sadol za volant svojho auta:
 

adu360

………………………………………………………………………………………………………..
 


YouTube Direkt
 
predchádzajúci článok ………. nasledujúci