Stretnutie pri plote :

19. apríla 2010, Viliam Kusi, DRÁMA

sndc620 
ROĎINKA ÚŽASNÍCH
 
3 ďejstvo: STRETNUŤIE PRI ZÁHRADNOM PLOŤE 
vístup: na scéne sú tí najdôležiťejší členovia roďinki a suseďia z dolnej strani

 

ujo Robo: Keď najbližšie zrušíťe svoje pozvanie na mariáš suseďia, tak just príďem až po hranicu pozemku… a čo vám a novinárom, potom poviem … !!!

 

sused Záviš: Poviem vám to z mosta doprosta, prišiel som len do pol mosta. Sochu sa mi nepodarilo odhaliť, len akurát seba.

 

Marek: Stavaňie sôch má veľkú simbolickú hodnotu, každému na svete je hňeď všetko jasné aj bez slov.

 

Palko: Ale miesto pre sochi z jedného nášho balkóna, ktoré bi lepšie simbolizovalo prah tolerancie niektorích v mesťe sa už asi ťažko nájďe.

 

Janko: Aj mňa toto veru veľmi hnevá, policajtka na parkovisku ma ale vzrušila ešte viac.

 

bratanec Pál: Tu ma už všetci celkom dobre poznáťe. Chcel bi som preto svoje mišlienki a postrehi prezentovať na celej ulici a možno aj v americkom kongrese. 

 

sused Gordon: Naša informačná kampaň zákona o vašom jaziku bola naozaj dobre pripravená, aj keď tú o ekológii Dunaja asi neprekonala.

 

ujo Robo: Ale veď ešťe nie je všetkím dňom koniec, veď ešťe je skoro na vihodnoťeňie! To urobia až budúce generácie.

 
KONIEC 3. DEJSTVA
………………………………………………………………………………………………………
PRESTÁVKA
Celé predstaveňie ako aj kultúrni program v prestávke sňíma česká televízia:


YouTube Direkt
 
predchádzajúci článok ………. nasledujúci