– drahá návšteva –

29. apríla 2010, Viliam Kusi, DRÁMA

opona620 
ROĎINKA ÚŽASNÍCH
 
5. ďejstvo: VZÁCNA NÁVŠŤEVA

Vístup: V roďinnej kuchiňi, zase sa tam ňiečo varí. Na scéne je víkvet roďini a hosť.

 

ďedo Ivan: K vimenovaňiu za dupľovaného uja mi prišiel zablahoželať môj čínski druh Chu Ťim aj s ochrankou.

 

Miki: No veď sa aj tam, pred tvojim palácom, strhla riadna mela!

 

ďedo: Žiadna kaša sa ňeje taká horúca ako sa uvarí. Na dvojplotňičke, ktorú som našiel pred piaťimi rokmi na stole, som  uvaril Čínu.

 

Chu Ťim: Čin-čun-čan chin-chuj.

 

ďedo: Mi dvaja si rozumieme, Chu Ťim hovorí, že mu chutilo ale aj riadňe vismäďilo. Nože Janko skoč do šenku pre pivko, ňech nás potom po celej Číňe ňeohovára.

 

Janko: Už leťím!

 

báťa Vlado: A dlho sa tam zase v krčme ňezdržiavaj silními rečami o Maďaroch bo je tam veľmo špinaví vzduch!

 

Janko: Smradu veľa ale ťeplúčko, pod mostom je prievan.

 

báčik Béla: Pál ma pusťil k vode, no ňie som ten jak sa poví … takí zelení mužíček.

 

Janko: Však ani ja nie som podvodňík ja som už za vodou a ti ma ňemôžeš uraziť! ( vezme kanvičku a odlieta na sťíhačke )

 

ďedo: Dobre to ten Janko robí, ňeobzerá sa naľavo ani napravo, len svojho si hlaďí.

 

ujo Robo: Je to môj najlepší a jeďiní kamarát!

 
KONIEC 5-teho DEJSTVA – PRESTÁVKA
…………………………………………………………………………………………..
 
Prestávkoví hosťia v ďivaďielku Mariko, Yuiča, Waka a Keiko, urobia iste radosť milému hosťovi, divákom aj celej rodine:


YouTube Direkt
 
predchádzajúci článok ………. nasledujúci