– reportáž spod parlamentu – ( sci-fi )

14. mája 2010, Viliam Kusi, TROCHU MENEJ VÁŽNE

 radičova
V živote každého, kto si pravidelne dáva pred seba hárok čistého papiera sa stane, že inšpirácia jednoducho nepríde. Práve teraz ma to postihlo, vôbec nič mi nenapadá. Hovorí sa tomu tvorivá kríza. Mám teda vlastne, minimálne o jednu krízu viac ako bežná populácia. Otváram teda ( tak ako sa to v takýchto prípadoch robí ) zásuvku písacieho stola a vyťahujem odtiaľ reportáž zhruba rok starú.

 
REPORTÁŽ SPOD PARLAMENTU
 
Hlboko v útrobách budovy parlamentu v tej najtemnejšej časti suterénu, sú umiestnené poslanecké kluby „podivných živností“. Otváram dvere do klubu SDKÚ a … asi prichádzam trošku nevhod, pán predseda práve udeľuje stranícky trest. No, čo už, možno sa mi, predsa len, podarí nadpriasť zmysluplný rozhovor.
 
  Nevadí Vám pani Radičová, že teraz keď ste už nedeliteľnou súčasťou politickej scény, stala ste sa aj terčom rôznych vtipov od všelijakých, obyčajných, bežných občanov?
 
Radičová: Kedysi som veľa, samozrejme len kultivovaného, humoru a satiry, do rôznych rozhlasových a televíznych relácií, sama vymýšľala. Najradšej sme s mojim Stankom, kultivovane srandovali o tom hroznom Mečiarovi. HZDS malo v tom čase preferencie ako v súčasnosti Smer a obávam sa, že to našou vinou.
 
Kukan: Ivetka by bola oveľa lepšia prezidentka ako Gašparovič. V prípade vojenského konfliktu, ako veliteľka, by iste neváhala nasadiť aj ženské zbrane. Len by sme kukali! Je veľmi obetavá, svojim kolegom pri hlasovaní v parlamente vždy ochotne pomáhala.
 
Radičová: Edko sa vyjadruje trochu diplomaticky, ale ja som pri hlasovaní zazmätkovala schválne. Chcela som všetkým voličom dokázať, že aj ja sa viem prosto a ľudsky mýliť. Niektorým politikom sa to osvedčilo.
 
Dzurinda: Kým som predsedom ja žiadne hlasovanie za kolegov v parlamente nestrpím! Stranícku disciplínu dokážem ešte stále udržať, nad mojimi poslancami a poslankyňami vládnem pevnou rukou.
 
  Nebudem vás teda ďalej rušiť, pokračujte vo svojej bohumilej činnosti v pokoji ďalej. Ďakujem za rozhovor.
 
zlocin444
Poznámka: Od nášho pamätného rozhovoru v klube SDKÚ uplynulo už dosť času. Všeličo sa odvtedy zmenilo. Teraz je pani Radičová predsedníčka strany a pán Dzurinda má za ušami. Že by aj to garde z obrázka bolo teraz práve opačné…!?
 
……………………………………………………………………………………….
Na predvolebnom mítingu to bolo iba samé bla bla bla a da ba dee …
 


YouTube Direkt
 
video – vraj údajne plánovaná hymna Modrej koalície ( Žltý pes )
predchádzajúca reportáž ……….
nasledujúca