– údajne povedali – ( neoverené výroky slávnych politikov )

20. mája 2010, Viliam Kusi, VTIPY

 
belous150 Belousovová: Slovákov v Maďarsku je stále menej, zostal tam už iba jeden slovenskí dom.
 
becik150 Becík: ( pri nástupe do funkcie ministra pôdohospodárstva ) Dvojica Braňo a Nora Mojsejovovci bola svojho času veľmi populárna, akí asi úspech bude mať potom sedliak môjho formátu!?
 
Slovensko MPSVR TK Tomanová sociálne podniky Tomanová: Príspevok na antikoncepciu sociálne slabím skupinám, naozaj nemôžeme poskitovať, to bi potom vimreli v priebehu jednej generácie.
 
bb150 Bugár: Nie nezúčastňil som sa osláv 10-teho víročia SMK! Viete keď ja vždi poviem čo si mislím, tak ňie som istí či som Maďar.
 
kostunica150 Koštunica: Albáncov sa nebojíme, nás Srbov a Rusov je 200 miliónov.
 
obama150 Obama: Ako to tí Slováci len robia, že sú takí úspešní!? Pred rokom zaviedli euro a euro ešte nemáme ani mi tu v Amerike.
 
rafaj150 Rafaj: Aj ja, tak ako iste všetci, sa hrozím mišlienki, že bi sa menšini u nás asimilovali. Malo bi to však aj jednu pozitívnu stránku, historicki ňízke ego Slovákov bi sa tím dostalo do normálu.

durayi150 Duray: Keď budeš mať na visvedčeňí zo slovenčini nedostatočnú, milí vnúčik, tak dostaneš bicikel.
  
caplovic150 Čaplovič: Slováci a Maďari na Žitnom ostrove žijú spolu v láske a porozumeňí, čím ďalej na sever ale predovšetkím na juh ideme, tím sa vzťahi zhoršujú.
 
…………………………………………………
predchádzajúci článok v rubrike VTIPY ………. nasledujúci