– vražda v rodinke úžasných –

1. júna 2010, Viliam Kusi, DRÁMA

opona620 
7. dejstvo:  VRAŽDA V BÁBKOVOM ĎIVADLE
 
vístup: ( členovia roďini, šchuster a sused Záviš )
 
Janko:  Zobuďte sa Slováci treba ísť na panské!
 
Béla:  Mne sa ten noví zákonňík práce akosi nepozdáva.
 
ujo Robo:  Prečo sa ťi nepáči, veď v žiadnom zákone sa nepíše, že v práci treba naozaj aj ňiečo robiť!?
 
ujo Jano z Ľuptákova:  Ja som robotňík vážení. Môžem sa teda, veľmo ma srco bolí vážení, ďalej opierať o svoju kelňu?
 
šchuster: … a ja sa môžem držať svojho kopita?
 
smelí Zajaz: … a lekári môžu doktorovať menej? Na pohotovosťi už nemá kto ordinovať.
 
Miki:  To ňie je dobrá správa pre Slovensko. Navrhujem pre doktorov dvojnásobné sestrički.
 
Mikola šuhaj:  V parlamentnom bufete som si dal Róma a Napoli. Sú to naozaj víborné pizze.
 
šuhaj Béla:  No, len abi si sa o tom potom s tími pizzovinami nemzadrhol!
 
ujo Jano z Ľuptákova:  Veľmo ma srco bolí vážení!
 
baťko Vlado:  Všetkích mám rád ale najviac píííp, píííp, píííp novinárov. ( pípajúc odchádza )
 
dedo Gašpar:  A ja idem dnes na Babu … tak mi chlapi držte palce abi mi to višlo.
 
sused Záviš:  Len si dobre zajazďi na tom súkromná návšteva. Budeme ťi všetci držať … a nemzabudňi si zobrať ochranku.
 
ujo Jano z Ľuptákova:  A to ťi nestačí vážení dedo, že ťi bude držať tá baba? Veľmo ma srco bolí vážení! Zavolá mi už konečne ňiekto záchranku!?
 
KONIEC 7. DEJSTVA
…………………………………………………………..
PRESTÁVKA
 


YouTube Direkt

 
predchádzajúci článok ………. nasledujúci