rodinka úžasných a Hedviga M. ( fantasy )

27. júna 2010, Viliam Kusi, DRÁMA

opona620
ROĎINKA ÚŽASNÍCH
 
8. dejstvo: KRÁSNA HEDVIGA
 
Ján Pecka: Študentka bola na tvári červená ako kalina. Na jej tele som však našiel aj viacero modrín. 5 modrín o veľkosťi 2-korunáčki, a 8 modrín o veľkosťi 5-korunáčki. Bola proste modrá ako 50-korunáčka.
 
Róbert Kalina: Ja som našiel ešte jednu modrinu o veľkosťi 3-korunáčki. Aj to svedčí o tom, že si ju poriadne nevišetril. Som preto ochotní pristúpiť na dohodu. Prepadnutej študentke bude umožnené zložiť reparát alebo opakovať ročňík.
 
Dobromil Trnkovica: Hedviga pri višetrovaňí nehovorila priamo, lekárovi Peckovi dávala samé vihíbavé odpovede. Musím ju preto obviňiť z krivej vípovede.
 
Béla: Mali bi ste sa Hedvige M. všetci ospravedlňiť!
 
Gabo G.:
( presvedčivo ) … a Maline H. ťiež!
 
ujo Jano z Ľuptákova:
( nechápavo ) Mám sa ospravedlňiť Maline aj Risule?
 
Pál: Stačí ak sa všetci ospravedlňíte iba mne.
 
Janko Psota: Hedviga bi sa mala ospravedlňiť ako prvá.
 
Ján Pecka: Hedviga bi už mala konečne zagágať … teda vlastne zaspievať.
 
( Na doskách, ktoré znamenajú Slovensko, sa strhne bitka ako v 5. cenovej skupine, niekde v Arizone na Divikom západe. Pál a Janko si dali férovku pred SNĎ. Keď už všetci utŕžili modrini zhruba v hodnote 50 Sk, navzájom sa ospravedlňujú. Nakoňiec vifajčia fajku mieru. )
 
KONIEC 8.-smeho dejstva
 
…………………………………………………………………………………
Foto zo zákulisia:
 
444k_b
………………………………………………………………………..
Ukážki sú zo záveru predstaveňia, spievajú – Hedviga M. a Janko Psota:
 


YouTube Direkt


YouTube Direkt

 
predchádzajúci článok ………. nasledujúci