Schuster, Bugár, Gyurcsány a Kuly – bez servítky ( fantasy )

28. júna 2010, Viliam Kusi, VTIPY

 
( Gastronomické recepti a viznaňia. )
 

SchusterMedveďie labki exprezidenta Schustera: – „Ak sa dostanete do situácie že stojíte zoči-voči veľkému zúrivému medveďovi a súboj sa skončí vo váš prospech, o mäso z ďivini máte na dlhší čas postarané. Mäso z ľadového medveďa nezabudňite najprv rozmraziť. Šunka z amerického grizliho je najlepšia opečená nad táborovím ohňom. Ako príloha môže biť na kolieska nakrájaná uhorka alebo anakonda. 

 
Juhoamerické klobási exprezidenta Rudolfa Schustera: – „
Potrebujeme stredne veľké anakondi, pralesné prasa, cesnak ,klobásové koreňie. Anakondi nakŕmime mletím tapírim mäsom s prísadami a dobre viúďime. K tipickému jedlu z Brazílie odporúčam tequilu a mambo.“

 

Predvolební guláš Bélu Bugára: – „Je to veľmi jednoduchí! Uvaríme klasickí pikantní maďarská guláš a slovenskí kápustnica s mnohími felvidéckimi hubami. O tom potom to zmiešame dohromadi a ešte chvíľu povaríme.“

 

Kulyho gule: Som známi ňielen ako spevák ale aj kulinár. Z toho vlastne vzňikla moja prezívka Kuly. Ja aj chlapci zo skupini Desmod máme obľúbené slivkové gule. V sezóne nám, na šnúrach, gule šúľajú naše faninki. Svoje gule si potom odkladáme do mrazňički. O gule sa s každím vždi podelíme. Všetci nám hovoria, že nás majú raďi pretože máme gule.“

 

Gyurcsányova klobása: – „Môj dedo Ďurčáň bol dolnozemská Slovák a naša roďina bívala v Békešská Čaba, kde som aj ja naroďil. Segedínska guláš vlastne, vimislela moja babka Emeše, keď dedovi chcela uvariť pravá liptovská kápustňica.
S manželkom som zoznámil ťiež pri jedle, ešte v študentská jedáleň. Raz som si prisadol k jedna pekná čiernovláska ale zároveň som jej náhodou, prisadol aj sukňu. Keď potom vstala od stola videl som, že to dobrá partia. Manželka aj po rokoch, stále verná a vždi hovorí, že ona má najradšej len čabiansku klobásu.“
 
………………………………………………….

údajne povedali
 

PARIS HILTON: Paparacovia sú všade okolo mňa, už si ich nevšímam aňi keď ma filmujú v mojej spálňi.
PARIS HILTON: Paparacovia sú všade okolo mňa, už si ich nevšímam aňi keď ma filmujú v mojej spálňi.

……………………………………

BOLEK POLÍVKA: Já su valašskí král i šašek.
BOLEK POLÍVKA: Já su valašskí král i šašek.

…………………………………………………

JOŽO RÁŽ: Sme stále tí istí frajeri.
JOŽO RÁŽ: Sme stále tí istí frajeri.

……………………………………