No počkajte! 4 (rozprávka)

30. septembra 2010, Viliam Kusi, ROZPRÁVKA PRE MALÉ DETI

 
NO POČKAJTE KOZLIATKA 4
 
Kozliatka sa hrajú
na skrívačku
keď im vlk zabúchal
na bráňičku.
 
„Otvor že mi kozička
ja som tvoja mamička
méé, méé, méééééééééé.
 
Povedal
čo je už vlastne jeho zvikom
teraz však ultrazvukom.
 
„Áno, prišla naša mamička“
skríkla jedna kozička.
 
Bola to tá čo žmúrila
vlkovi hneď otvorila.
Pomílil ju tenkí hlások
z kozičiek nezostal
aňi vlások.
 
Plakali kozliatka schované
hovoria niečo o mame.
 
Narátal vlčko do 10
a začal kozliatka pojedať.
Jedol, jedol, hltavo
všade perie lietalo.
 
V bruchu má už
suma – sumárum
kozliatka 3
všetki v skríšach
zavetril.
 
Odišiel s pocitom
dobre vikonanej práce
„Mohlo ich biť aj viacej.“
 
4 – 3 = 1
nedotkol sa vlčko
toho jedla.
 
Malí capko
sa v komíne dobre schoval
ríchlo správu viťukal.
Poslal SMS-ku mamičke
už mala práve
rožok v krabičke.
 
Stará koza domov beží
rožok stále v rukách drží.
Prebehla cez celú viesku
ľapla vlka v behu trisku.
 
Nechcel bi som sa jej veru
dostať do rani
vlk už ňikdi nebude
drkotať zubami.
 
Cisárskim rezom rozpárala
plné brucho
poviťahovala neposlušné deťi
za ucho.
 
„Kozliatka moje
čo ste to len porobili
znovu ste sa poroďili!“
 
 
predchádzajúci článok ………. nasledujúci