Padajú listy

5. júna 2012, Viliam Kusi, PRÍBEHY PIESNE BALADY

Za oknom vládňe, tu už dávno jeseň,
v kúťe dozňjeva, aj naša pjeseň.
Na juh už leťja, poslední vtáci,
dopísaná je kňiha, vravja si starci.

Ďakujem ťebe, len ti ma vždi chápeš,
sám sebe sa strácam, ti ma však nájďeš.
Len kto chce lásku, len ten človek má ju,
život nám ďalšju, vždi otvára bránu.

Padajú listi… tak jak moje slzi,
ňje som si istí, dnes to však skúsim.
Nič ňje je krajšie, si moja spása,
viznám ťi zas lásku, to ňje je fráza.

Ňeistím krokom už, kráčam po cesťe,
stále vjac blúďim tu, vo svojom mesťe.
Aj rokov meňej vždi, zakuká kukučka,
najvjac ma ľúbiš, len ti, a naša vnučka.

(3x)
Padajú listi… tak jak moje slzi,
ňje som si istí, dnes to však skúsim.
Je ňječo krajšie, jak najkrajšia krása,
viznám ťi zas lásku, to ňje je fráza.

Grigorij Leps – Padajú listy / Григорий Лепс – Падают листья 1 2 3


mp4


(trochu hlasné video)


A. Kravčenko


I. Dmorskoj


ruskí text akordi 1 2 3   zdroj obr.