Založ si blog

:) v parlamentnom bufete ( muzikál )

pociatek150  V parlamentnom bufete sa zišla, tak ako vždy, rôznorodá spoločnosť. Rovnako ako v parlamente aj tu si však každý poslanec a politik, hudie len tú svoju pesničku. V bufete sa práve vypredali, všetky punčové rezy ..  

   
 
Pán minister Počiatek, pri pulte, neustále prepočítava nejaké účty a niečo mu v nich nesedí: -„
Miliónov, miliónov, miliónov stále niet, bez miliónov, miliónov, miliónov nemôžme ísť ďalej vpred. Milióny, milióny, milióny chýbajú, milióny milionárom sa preto zdaňujú.“ 
    
 
  
 slota150
  
Posledné Počiatkové slová prebrali z letargie všetkých prítomných, vrátane pána poslanca Slotu: – „Vždy v parlamente sníva sa mi sladký sen, na stíhačke lietam a som gentleman. James Bond ako James Bond, kráľovnám ( krásy ) vždy poslúžim, James Bond ako James Bond, na svojej jachte  všetky povozím.“

  

 
meciar150 
  
Pán poslanec Mečiar sa chce tiež trochu pochváliť:
– „Mám rozprávkový dom, s vysokou strechou kdesi pod nebom. A nikto netuší, čo všetko ja mám na duši, keď občas poviem čo sa nesluší.“
     
   
 

   benova150  

 

Pani Flašíková – Beňová pracuje v europarlamente ale domov priletí aj niekoľkokrát za deň: -„Pred vchodom mám odstavené ufo, kto by si ho zdaniť trúfol?  Krútim, krútim sa tu s vami a v Bruseli ukazujem svaly.“
  

    
miklos150 
 
 
Pán Mikloš je skromný a presvedčivý ako vždy:
– „V diaľke čnie vraj zlaté pohorie, kde je láska mier a bezpečie. Ja ešte len hľadám svoje Eldorádo, zatiaľ však mám toho stále málo.“

 

   
  
miklosko150 
 
 
Pán poslanec Mikloško, už sebe vlastným spôsobom, tiež priznal farbu a majetok:
– „Nemám televízor, nemám motorku, len akurát jedno dievča v Prešporku. Malý ja majetoček mám, som chudák … kva, kva, kva, kotkodák.“

       
 
predavac150
  Vedúci v parlamentnom bufete je ziskový:
„10 deka, 20 deka, 3-krát chleba, teplá deka. Robiť kšefty je najlepšia z prác, poslanci sú hladný stále viac.“
  
 
 
 
fico150  
 
 
 
 
 
Zvyšovať dane možno ani nebude treba, do bufetu práve vstúpil pán premiér Fico: – „
To som iba ja!  Mám liečivé dlane, bránim telom tme, nech už nikdy nenastane. Vo vreckách držím ruku niekomu a on mi stúpil na nohu.“
  
  
  
  
 

 
 
 
 
   
 
………………………………………………………………………………………………………….
         

chvíľka angažovanej poézie
  

O TOPÁNKACH

 

Pán minister Maďarič

kultúru má a nie gýč.

Dva jazyky stále nosí

o to isté všetkých prosí.

Jazykovo je on zdatný

dva jazyky nechal v šatni.

 

 

MEDZINÁRODNÉ VZŤAHY

 

Byť Róm, Maďar a či Čech

nie je u nás žiadny hriech.

Veľa kmeňov stvoril boh

na jeden bozk treba dvoch.

Lásku našu zase skúša

veľká dvojjazyčná pusa.

Žijeme tu jak sa dá

na zákony prach sadá.
 
 
………………………………………………………………………………………
  


YouTube Direkt


YouTube Direkt


YouTube Direkt


YouTube Direkt


YouTube Direkt


YouTube Direkt


YouTube Direkt


YouTube Direkt
 
predchádzajúci článok ………. nasledujúci

Patty Pravo – ak ťa stratím, P. P. Arnold – nastal ten čas

25.12.2023

patty pravo zdroj obr. Na začiatku apríla 1948 sa v Taliansku narodilo dievčatko so zelenými očkami. Nicolettka Strambelli. Neviem prečo ale vyrastala u starých rodičov. V Benátkach. Počul som, že to vraj bola veľmi chudobná rodina. Zrejme tam bývali v nejakom starom, vlhkom dome. Na konzervatóriu Nicoletta 4 roky hrala na klavír a učila sa dirigovať orchester. Keď mala [...]

Vojdi do môjho srdca, Pola Raksa, Ukrajina má talent, Tmavá noc, Slot, Syn bolesti

08.05.2023

vojdi do môjho srdca Pred štyridsiatimi rokmi naša štátna televízia natáčala videoklipy (teraz už nie). Boli vysielané raz za týždeň v programe Triangel. Páčila sa mi hlavne Marcela Březinová. Tá pesnička je tiež veľmi pekná, objavná a moderná. OK Band – „Říkáš, že jsme si souzeni“ (1984) _____ Pola Raksa Herečka [...]

Husičky a Veronika. Kristínky. Daneliya. Barbara. Peter a víly

28.04.2023

Veronika Rabada – Husičky _____ chrystyna solovij Kristínka spieva praobyčajné Lemko-Rusínske ľudovky, pritom ale celá horí. To mladé dievča spieva rukami, nohami, celým svojim ukrajinským telom a celou svojou širokou ukrajinskou dušou. Mystickým výrazom a zanietením dostáva do tranzu aj plne vypredané štadióny. „Христина [...]

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

Viliam Kusi

satira, básňički, kresbički, pesňički (píšem kusou slovenčinou)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 265
Celková čítanosť: 978984x
Priemerná čítanosť článkov: 3694x

Autor blogu