Založ si blog

– stretnutie premiérov v Komárne 4 – ( sci-fi )

 
Vf90oteľmi som sa čudoval, že našib90 premiéri, teda akože Maďarska a Slovenska, sa stretli práve teraz a práve dnes 13-steho. Napísal som – naši premiéri – aj keď ešte zatiaľ nemám aj maďarské občianstvo. Ja ale už tak akosi vnútorne, beriem aj pána Bajnaiho, ako svojho. Zvedavosť mi nedala a vybral som sa teda do Komárna, veď to nemám ďaleko. Chcel som sa svojich premiérov len spýtať na pár vecí, ktoré mi už dávnejšie vŕtajú v hlave.
 
Pán Gordon, som Váš veľký obdivovateľ a najviac som Vás obdivoval ako sa Vám, pred rokom, po nástupe do funkcie, podarilo tak rýchlo zložiť novú vládu.
 
Bajnai Gordon: Áno, je to moja vláda, aj keď všetci jej členovia, boli už v tej Gyurcsányovej. Schému ako jednotlivé funkcie medzi ministrami prerozdeliť, tak aby všetko do seba zapadlo, som našiel vo vrecku saka. Až neskôr sa ukázalo, že to bol návod na zloženie rubikovej kocky.
 
Pán premiér Fico, prečo sa stretávate s pánom Bajnaiom tak narýchlo, hneď po jeho prehratých volbách? Keby som mal vo zvyku trochu preháňať, povedal by som že je to Váš  „útek do Komárna“.
 
premiér Fico: Naše dva národy spolu komunikujú už asi tisíc rokov ale predsa len, myslím, zostalo ešte čo – to nedopovedané. S Maďarským premiérom som sa, Vy idiot, jednoducho chcel stretnúť skôr, než ním bude Viktor.
 
Pán Gordon, len včera ste sa vrátil z Pekingu, je na vašich rozhovoroch s čínskym súdruhom predsedom vlády a tým našim niečo podobné?
 
Bajnai Gordon: Áno, z toho čo mi hovorí kolega Fico, tiež nič nerozumiem.
 
Pán Bajnai čo by som vám mal zahrať na svojom blogu?
 
Bajnai Gordon: U nás v Maďarsku je myslím v súčasnosti najobľúbenejšia skupina Kárpátia. Aj mne sa veľmi páči. Chlapci pekne hrajú a spievajú o všetkom čo chcú naši ľudia počuť. O tom čo ich najviac trápi a o všetkých  problémoch v krajine, ktoré som spôsobil.
 
Za interview pekne ďakujem, „koszonom nagyon szípen a intervijúért“.
 


YouTube Direkt

 
poznámka: Text piesne je naozaj ( na počudovanie ) úplne neškodný. Spevák skupiny vlastne len všade hľadá nejakého svojho priateľa. Hľadá, hľadá ale nájsť ho nikde nemôže.

P. S. – Pán premiér Fico sa vo svojej odpovedi zmienil aj o mojej inteligencii ale ja to neberiem vôbec tragicky. Pán premiér si pravdepodobne myslel, že som novinár. Ja som však len obyčajný bloger, takže vlastne novinár iba tak z polovice.
 
predchádzajúce stretnutie premiérov

Patty Pravo – ak ťa stratím, P. P. Arnold – nastal ten čas

25.12.2023

patty pravo – ak ťa stratím, bábika zdroj obr. Na začiatku apríla 1948 sa v Taliansku narodilo dievčatko so zelenými očkami. Nicolettka Strambelli. Neviem prečo ale vyrastala u starých rodičov. V Benátkach. Počul som, že to vraj bola veľmi chudobná rodina. Zrejme tam bývali v nejakom starom, vlhkom dome. Na konzervatóriu Nicoletta 4 roky hrala na klavír a učila sa [...]

Vojdi do môjho srdca, Pola Raksa, Ukrajina má talent, Tmavá noc, Slot, Syn bolesti

08.05.2023

vojdi do môjho srdca Pred štyridsiatimi rokmi naša štátna televízia natáčala videoklipy (teraz už nie). Boli vysielané raz za týždeň v programe Triangel. Páčila sa mi hlavne Marcela Březinová. Tá pesnička je tiež veľmi pekná, objavná a moderná. OK Band – „Říkáš, že jsme si souzeni“ (1984) _____ Pola Raksa Herečka [...]

Husičky a Veronika. Kristínky. Daneliya. Barbara. Peter a víly

28.04.2023

Veronika Rabada – Husičky _____ chrystyna solovij Kristínka spieva praobyčajné Lemko-Rusínske ľudovky, pritom ale celá horí. To mladé dievča spieva rukami, nohami, celým svojim ukrajinským telom a celou svojou širokou ukrajinskou dušou. Mystickým výrazom a zanietením dostáva do tranzu aj plne vypredané štadióny. „Христина [...]

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

Viliam Kusi

satira, básňički, kresbički, pesňički (píšem kusou slovenčinou)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 265
Celková čítanosť: 984835x
Priemerná čítanosť článkov: 3716x

Autor blogu