Založ si blog

Prečo chcú Nemci tú našu Európu stále len silou-mocou úplne zničiť a zničiť ?

Ako je možné, že sa nám nepodarilo nastoliť v Afganistane demokraciu? Veď v Amerike aj u nás vraj vládnu mafie, klany, záujmové skupiny… presne, ako tam v ďalekom Afganistane. 

 

Načo nám je naša verejnoprávna televízia? 

 

OTÁZKY DŇA 

 

Všetci sa pýtajú, že kto vymyslel Covid-19. Prečo sa nespýtať radšej – komu to prospeje?

 

Prečo chce Nemecko v súčasnosti, ale aj vždy v histórii, silou-mocou všetkými spôsobmi a prostriedkami neustále len tú našu milú Európu úplne zničiť a zničiť?

 

_____

NEMECKÁ OTÁZKA 

 

OTÁZKA: Môže mať raz v budúcnosti Nemecko takého dobrého a múdreho kancelára, ako bola Angela Merkelová?

ODPOVEĎ: Ja by som s tým hodnotením pani Angely radšej ešte počkal, že čo o nej povie História. 

 

_____

TV PROGRAM NA DNES 

 

NÁVRAT DO BUDÚCNOSTI: V debate o budúcnosti si politici stále vyhadzujú na oči, že kto za čo môže v minulosti. 

 

ZOMBIELAND: Lídri, ktorí sú už desaťročia zabetónovaní v štruktúrach EÚ, sa zišli na tlačovej besede. 

 

HISTORKY Z PODSVETIA : Dokument o vyšetrovateľoch vyšetrovateľov polície. 

 

_____

V PARLAMENTNOM BUFETE 

 

PELLEGRINI: Náš Hlas musí občas povedať aj niečo iné ako rodný Smer… Lebo potom sme sa nemuseli od Smeru oddeľovať, keby sme boli vždy zajedno. 

 

MATOVIČ: Pri vymýšľaní covidovej lotérie som myslel predovšetkým na blaho starších občanov. Preto prihlásenie do lotérie zvládnu iba mladí ľudia. Predstavte si, keby tak starý človek vyhral 100 tisíc euro, isto by hneď skolaboval. 

 

REMIŠOVÁ: V mojej strane je nás za ľudí stále čoraz menej. 

 

NICHOLSONOVÁ: Zastávam teraz veľmi dôležité funkcie v štruktúrach EÚ. Môžem za to poďakovať len a len bývalému predsedovi nášho parlamentu Dankovi. Bez jeho neustáleho hecovania by som to naozaj nebola nikdy dosiahla. 

 

KRAJČÍ: Bol som ministrom zdravotníctva a svoju funkciu som nezvládol. Stále teraz uvažujem, čo robí náš nový pán minister zdravotníctva lepšie ako ja?

 

ČAPUTOVÁ: V civilnom živote som právnička. Tak ako pán Fico. Zodpovedne tak môžem povedať, že tie jeho neustále poznámky na moju osobu sú už vyše práva a mám ich už aj vyše hlavy. 

 

MILANOVÁ: Minulý režim, pred tridsiatimi rokmi, organizoval festival „Bratislavská lýra“. Slovenská televízia natáčala videoklipy a naše populárne pesničky boli každý deň na programe. Aj popoludní, nie iba neskoro večer. Ja takéto podradné umenie pre obyčajný ľud, pop-music, nebudem podporovať. V mojom rezorte kultúry je to bez zmeny. 

 

KOLLÁR: Som pragmatický politik. Vždy podporím, čo je dobré. Pre mňa.

 

WINNETOU: Mal som videnie. Teraz Ameriku osídľujú bledé tváre. V budúcnosti do tvojej krajiny, Old Shatterhand, prídu domorodci z celého sveta.

 

MERKELOVÁ: Obyvatelia Afriky cestujú po Stredozemnom mori do Európy bez platného cestovného lístka. Niekto sa tomu možno čuduje, ale je len prirodzené, že občania čierneho kontinentu k nám prichádzajú ako čierni pasažieri.

 

MERKELOVÁ: Sedela som v kresle kancelárky dlhých 16 rokov. Podarilo sa mi to iba preto, že som zhodou okolností vždy chcela presne to, čo väčšina Nemcov. 

 

 

Áno, vidím za sebou milióny migrantov, energetickú krízu a všetko čo som Nemecku spôsobila. Auf wiedersehen!

 

 

PIESEŇ O LÚČENÍ

 

Teresa Teng – Goodbye My Love (1976) Číňanka Teresa Teng je najúspešnejšia speváčka planéty Zem. Predala viac platní, ako skupina The Beatles.


 

Teresa Teng – Goodbye My Love (japonská verzia) 

 

Teresa Teng – Goodbye My Love (v indonézštine)

 

Goodbye My Love by Teresa Teng (anglická cover verzia) 

 

Goodbye my love 我的爱人 再见 Goodbye my love 相见不知哪一天  我把一切给了你 希望你要珍惜 Xi 不要辜负我的真情意 Goodbye my love 我的爱人 再见  从此和你分 我会永远永远爱你在心里 希望你不要把我忘记 我永远怀念你 温柔的情 怀念你 热红的心 怀念你 甜蜜的吻 怀念你 那醉人的歌声 怎能忘记这段情 我的爱 再见 不知哪日再相见 再见了 我的爱人 我将永 远不会忘记你 也希望你不要把我忘记 也许 我们还会有见面的一天 不是吗 我的爱 我相信 总有一天能再见 (zdroj: google)

Patty Pravo – ak ťa stratím, P. P. Arnold – nastal ten čas

25.12.2023

patty pravo – ak ťa stratím, bábika zdroj obr. Na začiatku apríla 1948 sa v Taliansku narodilo dievčatko so zelenými očkami. Nicolettka Strambelli. Neviem prečo ale vyrastala u starých rodičov. V Benátkach. Počul som, že to vraj bola veľmi chudobná rodina. Zrejme tam bývali v nejakom starom, vlhkom dome. Na konzervatóriu Nicoletta 4 roky hrala na klavír a učila sa [...]

Vojdi do môjho srdca, Pola Raksa, Ukrajina má talent, Tmavá noc, Slot, Syn bolesti

08.05.2023

vojdi do môjho srdca Pred štyridsiatimi rokmi naša štátna televízia natáčala videoklipy (teraz už nie). Boli vysielané raz za týždeň v programe Triangel. Páčila sa mi hlavne Marcela Březinová. Tá pesnička je tiež veľmi pekná, objavná a moderná. OK Band – „Říkáš, že jsme si souzeni“ (1984) _____ Pola Raksa Herečka [...]

Husičky a Veronika. Kristínky. Daneliya. Barbara. Peter a víly

28.04.2023

Veronika Rabada – Husičky _____ chrystyna solovij Kristínka spieva praobyčajné Lemko-Rusínske ľudovky, pritom ale celá horí. To mladé dievča spieva rukami, nohami, celým svojim ukrajinským telom a celou svojou širokou ukrajinskou dušou. Mystickým výrazom a zanietením dostáva do tranzu aj plne vypredané štadióny. „Христина [...]

Hasičské auto / Hasiči / Požiar / Požiarnik /

Pre požiar vo Výbornej prišli o strechu nad hlavou takmer dve desiatky ľudí

23.04.2024 10:13

Pri požiari štyroch jednoduchých stavieb sa nikto nezranil.

charkov, veža, televízna

List z Charkova: Úder na televíznu veže bolí. Ale nezlomí

23.04.2024 10:00

Vidieť ste ju mohli takmer odkiaľkoľvek v meste, bola najvyššou stavbou Charkova. Pripomínala raketu, ktorá každú chvíľu vzlietne do vesmíru.

povina, krízový štáb

V okrese Kysucké N. Mesto vyhlásili mimoriadnu situáciu pre medvede

23.04.2024 09:56, aktualizované: 10:21

Rozhodol o tom krízový štáb, ktorý zvolali pre nedeľňajší útok medvedice na 34-ročného muža v Chránenej krajinnej oblasti Kysuce.

Gorazdova 27, bratislava, vila, Danko

Nielen prezidentská vila chátra. Štát odkúpil miliónové nehnuteľnosti aj pre šéfa parlamentu, nikto v nich však nebýva

23.04.2024 09:00

Žiaden šéf Národnej rady SR sa do nej totiž nenasťahoval, ani len v jej priestoroch neprijal žiadnu oficiálnu návštevu.

Viliam Kusi

satira, básňički, kresbički, pesňički (píšem kusou slovenčinou)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 265
Celková čítanosť: 984185x
Priemerná čítanosť článkov: 3714x

Autor blogu